Verhuis - Reisverslag uit Gent, België van Marijke Huybrechts - WaarBenJij.nu Verhuis - Reisverslag uit Gent, België van Marijke Huybrechts - WaarBenJij.nu

Verhuis

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 Augustus 2009 | België, Gent

De verhuis zit er op. Op vrijdag 31/07 en zaterdag 1/08 hebben Koen en ik heel ons appartement in Gent leeggehaald. Meer dan de helft zit nu in een opslagruimte bij Shurgard en de rest staat nu in Loenhout. Vanaf nu zijn we "officiële" inwoners van Loenhout!.... Aaaarg, terug bij af!

Nu nog 3 dagen en dan ben ik klaar voor vertrek. Het inpakken loopt niet zonder slag of stoot. Het is heel moeilijk om te bepalen wat ik achter laat en wat ik echt zeker mee wil nemen. Maar aangezien ik beter onder tijdsdruk werk zal het tegen woensdag wel allemaal in orde komen, zeker?

  • 10 Augustus 2009 - 06:18

    Sandra:

    Hee Marijke,

    Succes met de laatste loodjes, vond het behoorlijk stressen die laatste dagen in Nl.

    Succes in elk geval én goede reis naar Guyana!!!

    groeten uit Rwanda!

  • 10 Augustus 2009 - 07:47

    Peter:

    Heee Marijke, wat leuk om te horen dat jij naar Guayana afreist. Daar was aanvankelijk mijn placement ook gepland. Zit nu sinds 3 maanden in Vietnam, wat me uitstekend bevalt. De sfeer en het contact onder de VSO-ers zijn hier erg goed. Trek o.a. regelmatig op met Kim (vorig verslag). Zal je verslagen met grote belangstelling volgen. Die van mij kun je vinden op peterdevries.waarben enz. Een goede reis gewenst en een prachtige tijd in Guyana!!!

  • 11 Augustus 2009 - 13:09

    Eep Luiken:

    Geluksvogel die je bent!Mijn vertrek naar Mozambique wordt maand na maand uitgesteld.Vooral niet vergeten ook een keer te gaan kijken bij de buren in Suriname.Daar heb ik een prachtige tijd doorgebracht.Ik wens je veel succes!

  • 13 Augustus 2009 - 13:27

    Nathalie:

    Dag collegaatje,

    Veel succes aan de andere kant van de wereld. We gaan je zeker volgen via je site.(leuk initiatief, ben je toch niet zo ver weg)

    groetjes van Nathalie, Gunter en dikke kussen van Elias en Aukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 47616

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2009 - 11 Augustus 2011

Logopediste in Guyana met VSO

30 November -0001 - 30 November -0001

Vorige reizen

Landen bezocht: