SKWID - Reisverslag uit Gent, België van Marijke Huybrechts - WaarBenJij.nu SKWID - Reisverslag uit Gent, België van Marijke Huybrechts - WaarBenJij.nu

SKWID

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

28 Juli 2009 | België, Gent

Vorige week, van 23-26 juli '09, ben ik als voorbereiding op mijn Guyana avontuur nog op een trainingsweekend geweest van VSO: Skills for Working in Development of kortom SKWID. Heel interessant en natuurlijk ook heel intensief. Veel nieuwe mensen ontmoet (zie foto) en veel nieuwe inzichten op gedaan.
Terug thuis bleek dat het huis helemaal overhoop staat. Er was zelfs geen tafel om mijn boterhammetjes op te eten. Die was al gedemonteerd. Op vrijdag en zaterdag gaan we onze inboedel verhuizen naar een opslagplaats bij Shurgard. En een aantal dingen verdelen onder familie en vrienden. Volgende week zal ik dan officieel terug thuis wonen in "my hometown" Loenhout.
Het is dus aftellen tot mijn vertrek op 12 augustus.

• 29 Juli 2009 - 08:53

Kim:

Hallo Marijke,

Je kent me niet, maar had een loos moment en kwam al google-end uit bij je weblog. Ik ben ook logopedist en nu ruim 5 maanden werkzaam als logopedist in Vietnam, ook voor VSO. Als je het leuk vind om ervaringen te delen.....kimjvsanders@hotmail.com.

Groet Kim